16 سبتمبر 2024 23:05 12 ربيع أول 1446
قضية رأي عام
رئيس مجلس الإدارة هشام ابراهيم رئيس التحرير محمد صلاح
فن

بعد إعلان انتهاء الخلاف بينهما.. ريم طارق: كل اللي حصل كان لعبة وفيلم

قضية رأي عام

كشفت ريم طارق، طليقة حسن شاكوش، أنه تم إجبارها على تسجيل مقطع فيديو تعلن فيه الصلح مع طليقها من أجل الحصول على أغراضها في منزل الزوجية.

وقالت ريم طارق في مقطع فيديو عبر خاصية استوري: كان إجباري عليا أعمل الفيديو قصاد أني أخد حاجتي، وفعلا عملت الفيديو عشان أخد حاجتي، وبعد ما أخدتها الفيديو نزل، والمفروض مكانش ينزل الا بعد ما المشكلة تخلص.

وتابعت: بس هرجع وأقول مفيش صلح حصل، وكل اللي حصل كان فيلم ولعبة عليا عشان السوشيال ميديا والإعلاميين يهاجموني، رضوى أنتي متعرفيش أنا اتعرضت لأيه عشان أعمل الفيديو دا، وكل حاجة اتكلمت فيها قبل كدا كانت بدليل، وكل حاجة معايا، وأنا قولت أن الصلح خير لكن واضح أن الطرف التاني مش حابب دا.

وسبق وأن أعلنت الفنانة ريم طارق، طليقة الفنان حسن شاكوش عن انتهاء أزمتها مع مطرب المهرجانات الشهير، مشيرة إلى أنها حصلت على جميع حقوقها الشرعية وما حدث بينها وبين طليقها سوء تفاهم.

وقالت ريم طارق في فيديو لـ قناة هي: الحمدلله اخدت كل حقوقي الشرعية من حسن، والحمدلله اني طلعت شخص كويس، وهو كمان شخص كويس، وراجل محترم، وكل اللي حصل ده كان سوء تفاهم وتدخل أكتر من طرف، وأي حد سيرته جت في الموضوع سواء من أهله او من اهلي او مامته ف حقهم على راسي وكل شئ قسمة ونصيب.

حسن شاكوش حسن شاكوش وزوجته فرح حسن شاكوش مرات حسن شاكوش ريم طارق ريم طارق وحسن شاكوش زوجة حسن شاكوش طليق زوجة حسن شاكوش حسن شاكوش يطرد زوجته طلاق حسن شاكوش وريم رد حسن شاكوش حسن شاكوش و زوجت

مواقيت الصلاة

الإثنين 11:05 مـ
12 ربيع أول 1446 هـ 16 سبتمبر 2024 م
مصر
الفجر 04:13
الشروق 05:40
الظهر 11:50
العصر 15:20
المغرب 18:00
العشاء 19:18

استطلاع الرأي