8 سبتمبر 2024 03:27 4 ربيع أول 1446
قضية رأي عام
رئيس مجلس الإدارة هشام ابراهيم رئيس التحرير محمد صلاح
فن

مها أحمد تكشف سبب خلافها مع السقا وأمير كرارة بسبب نسل الأغراب

قضية رأي عام

تحدثت الفنانة مها أحمد عن مشاجرتها مع الفنان أحمد السقا وأمير كرارة بسبب مسلسل نسل الأغراب، وعن قضيتها مع الفنان فادي خفاجة.

وقالت مها أحمد في تصريحات تليفزيونية: الغضب مخسرنيش أحمد السقا وأمير كرارة، ومقصدش أزعل أحمد وأمير، وساعتها مقللتش منهم، والسقا أخويا ولو شاف حاجة معجبتوش فيا بيقولي، لكني غلط إني عاتبت على السوشيال ميديا.

وأضافت مها: أيامها مكنش عندي دراية بقوة وجبروت السوشيال ميديا وموضوع التريند، وكنت بعيدة عن السوشيال ميديا، ولما لقيت الناس عاملة أكونتات فيك قلت لاء أعمل أكونت خاص ليا، وقلت أقعد أفضفض مع نفسي عالسوشيال، نمت صحيت لقيت الدنيا مقلوبة عليا، واكتشفت أن في ناس في السوشيال بتكرهك أكتر ما بتحبك.
واستكملت مها حديثها: معملتش حاجة تستاهل إني أعتذر لكرارة والسقا، ومجدي عاتبني وقالي كنتي قلتيلي أو فضفضتي معايا الأول، وكان ممكن أشيل البوست اللي عملته، لكن لقيت في توابع فيها تطاول، فا قلت مش هشيله، مضيفة: كل الفنانيين كانوا محايدين حتى النقابة، في فنانات ومذيعات مرتزقة كتبوا شكر للسقا وكرارة، على أساس إني بنت البطة السودة.. واللي فرق معايا 3 أشخاص، واحدة قعدت تشكر ف المسلسل وبعدها كلمتني، والتانية معروف إنها صاحبتي وفجأة لقيتها كاتبة بوست طويل عريض بتشكر في تربيتهم، والناس في الكومنتات بتقلها طب وصاحبتك؟، وأنا معاتبش حد بالعكس هسيبه على عماه.

مها أحمد مها احمد الفنانة مها احمد الفنانه مها احمد ابن مها احمد مها احمد ومجدي كامل خناقة مها احمد الفنانة مها احمد لايف فيديو مها احمد مها احمد واحمد السقا لايف مها احمد برنامج مها احمد مها احمد ومجدى كامل رد مها احمد مها هنيدي بهدل مها ا

مواقيت الصلاة

الأحد 03:27 صـ
4 ربيع أول 1446 هـ 08 سبتمبر 2024 م
مصر
الفجر 04:07
الشروق 05:36
الظهر 11:53
العصر 15:25
المغرب 18:10
العشاء 19:28

استطلاع الرأي