8 سبتمبر 2024 03:37 4 ربيع أول 1446
قضية رأي عام
رئيس مجلس الإدارة هشام ابراهيم رئيس التحرير محمد صلاح
امن مصر

واقعة هدير عبدالرازق تتكرر.. الأمن يبحث عن تيك توكر شهيرة بسبب انتشار فيديو مُخلّ

قضية رأي عام

تكررت واقعة هدير عبد الرازق مرة لأخرى، حيث اتنشر خلال الساعات الماضية مقطع فيديو إباحي لتيك توكر شهيرة، ظهرت فيه في وضع مخل بالآداب واتنشر على مواقع التواصل الاجتماعي، وهو ما أثار حالة من الجدل، ويقوم رجال الأمن بالبحث عنها لضبتها.

وفي وقت سابق، ظهرت البلوجر هدير عبد الرازق في فيديو جديد وذلك بعد أزمتها الأخيرة، بسبب الفيديو المسرب عبر السوشيال ميديا، واتهامها بنشر الفسق والفجور.

وتحدثت البلوجر هدير عبد الرازق، عن بعض تفاصيل حياتها قائلة: أنا مكنتش كده، كان بيتعمل لي سحر، وبيتعمل لي أعمال من جوزي السابق اللي حصلي معاه مشاكل وأنا متأكدة أن ربنا هيكرمني بإذن الله، وده خير ليا وأنا عمري ما أذيت حد، ومغلطش ولا عملت حاجة حرام ولا خالفت شرع ربنا ومش ضعيفة عشان أمشي في الشارع بنقاب.

وتابعت: وانا حسيت بسبب اللي حصل ده، ان يوم القيامة قرب، وده اكيد علامة من علامات القيامة الكبرى، وناس قالت لي عليها اهربي بره مصر وأهرب واختفي، وامسح صوري، وأنا بدأت اشيل بعض الفيديوهات من انستجرام، وأنا مش هبقا زي الأول، وانا بقيت شخصية جديدة، وربنا اما يحب يربي حد بيبتليه، وانا مش بسيب فرض، وانا كنت بمر بفترة اكتئاب، ومفيش حاجة ريحتني غير فرض ربنا، وانا قبل ما يتقبض عليا بيوم، كنت بدعي ربنا انه ياخد بأيدي.

اقرأ أيضاً

تكررت واقعة هدير عبد الرازق مرة لأخرى حيث اتنشر خلال الساعات الماضية مقطع فيديو إباحي لتيك توكر شهيرة ظهرت فيه في وضع مخل بالآداب واتنشر على مواقع التواصل الاجتماعي وهو ما أثار حالة من الجدل ويقوم رجال الأمن بالبحث عنها لضبتها. بلوجر ش

مواقيت الصلاة

الأحد 03:37 صـ
4 ربيع أول 1446 هـ 08 سبتمبر 2024 م
مصر
الفجر 04:07
الشروق 05:36
الظهر 11:53
العصر 15:25
المغرب 18:10
العشاء 19:28

استطلاع الرأي