19 سبتمبر 2024 03:19 15 ربيع أول 1446
قضية رأي عام
رئيس مجلس الإدارة هشام ابراهيم رئيس التحرير محمد صلاح
فن

«أنا بتعذب».. دانا حمدان تكشف عن تعرضها لوعكة صحية

قضية رأي عام

كشفت الفنانة دانا حمدان، عن تعرضها لوعكة صحية خطيرة، منذ 3 سنوات، مشيرة إلى عدم معرفة السبب.

وشاركت دانا حمدان عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي «إنستجرام»، مقطع فيديو، قائلة: «أنا بقالي 3 سنين أنتم بتشوفوني دايما بضحك وبهرج وبسافر، لكن أنا بعاني معاناة ما يعلم بيها إلا ربنا بقالي 3 سنين بالضبط عايشة في تحاليل وسونار وآشعة، وهي دي بقيت حياتي، عشان أنا تعبانة من حاجة مش عارفة ايه هي، ومحدش قادر يعرف اللي عندي ايه، وعايزة حل لأني بتعذب ومش عارفة أنام ومش عارفة أعيش حياة طبيعية».

في وقت سابق، كشفت دانا حمدان عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي «فيسبوك» عن تفاصيل تعرضها للنصب، مشيرة إلى أن ذلك من قبل أحد الأشخاص الذين يتاجرون في المفروشات.

وتحدثت دانا حمدان عن تفاصيل عملية النصب عليها، قائلة: «أنا اتنصب عليا، حد قالي حوليلي فلوس عشان المفروشات اللي أنا بشتريها، وخد الفلوس ومش راضي يرجعهالي تاني، أنا بقولكم الكلام ده عشان تاخدوا بالكم، متحولوش فلوس لحد، اشتروا حاجتكم من محلات معروفة».

اقرأ أيضاً

وأضافت: «بعترف اني غلطت في حق نفسي، مش المفروض واحدة في سني وبخبرتي في الحياة تغلط غلطة زي دي، الشخص ده مش راضي يرجعلي فلوسي بالرغم من إني طلبتها أكتر من مرة».

وتابعت: «أنا مش هسكت، وهو بالنسباله أنا فنانة يعني فلوسي مش عارفة أوديها فين، وعمال يماطل، وفيه لكنة تهديد معرفش يقصد بيها إيه، وعايزة أقوله (حسبي الله ونعم الوكيل ويا رب تترد لك في أعز ما عندك، ويا رب يبتليك ببلاوي بعدد الفلوس اللي أخدتها مني، ومش هسكتلك على الفلوس دي ومبخفش».

مرض دانا حمدان ماهو مرض دانا حمدان حقيقة مرض دانا حمدان تفاصيل مرض دانا حمدان

مواقيت الصلاة

الخميس 03:19 صـ
15 ربيع أول 1446 هـ 19 سبتمبر 2024 م
مصر
الفجر 04:15
الشروق 05:42
الظهر 11:49
العصر 15:17
المغرب 17:56
العشاء 19:14

استطلاع الرأي