20 سبتمبر 2024 00:03 15 ربيع أول 1446
قضية رأي عام
رئيس مجلس الإدارة هشام ابراهيم رئيس التحرير محمد صلاح
تقرير وأحداث

أنا أسعد واحدة ومش مغصوبة.. عروس كفر الدوار تظهر مع خطيبها بعد فيديو الخطوبة

قضية رأي عام

قصة مثيرة بدأت تفاصيلها بمقطع فيديو متداول بعنوان «العروسة المغصوبة على الجواز» أثار حالة من الجدل بعد أن ظهرت عروس داخل مركز تجميل يبدو على ملامحها الاشمئزاز وعدم التقبل لعريسها بمجرد دخوله عليها ورؤيتها له.

أكد محمد الملوي عريس كفر الدوار، الذي ظهر في فيديو مثير للجدل مع خطيبته، أن المقطع المتداول تسبب في إصابته بحالة نفسية سيئة للغاية أجبرته على العزلة داخل منزله.

فضيحة أمام الناس

و قال العريس محمد الملوى فى بث مباشر gJ «صدي البلد» : « مش عارف أوري وشي للناس، فضيحة كل الناس شافتها، منه لله إللي نشر الفيديو دمر حياتي».

ملبسش بدلة

وأوضح محمد: «عروستي بتحبني وأنا بحبها لكن كان موقف زعل بسيط وراح لحاله في ساعتها عشان ملبستش بدلة، ظروفي على قدها ومقدرتش اشتري بدلة، تقوم أنت ليه تنشر الفيديو بالشكل ده وتأذيني».

و قال: «خطيبتي اتصلت علي كذا مره بعد الفيديو ما اتنشر عشان تطيب خاطري، بس أنا مش قابل أرد عليها قفلوني منها وحصلت مشاكل بين أهلي وأهلها رغم إنه كان موقف ممكن يعدي لحاله، منه لله اللي كان السبب يارب يكون مبسوط دلوقتي».

مفيش مشكلة

أكدت نسمة عروسة كفر الدوار أنها تعجبت من تصرف صاحب الكوافير، خاصة بعد قيامه بنشر الفيديو الذي كان خطيبي متواجد فيه، معلقة «مفيش أي مشاكل بيني وبين خطيبي واللي حصل كان سوء تفاهم فقط».

عايزة اعتذار

وقالت نسمة، في تصريحات تليفزيونية «احنا نفسيتنا صعبة بسبب الفيديو المنتشر والتعليقات، وعايزة اعتذار من الكوافير نفسه، خاصة بعد الهجوم الذي تم بسبب هذا الفيديو، وأقول لصاحب الكوافير.. حسبي الله ونعم الوكيل في المشكلة اللي تصدرت لينا أنا وخطيبي».

عروس كفر الدوار عروسة كفر الدوار عريس كفر الدوار كفر الدوار فيديو عروسة كفر الدوار عروسة كفر الدوار الفيديو كامل عروسه كفر الدوار كلام عروسة كفر الدوار عروسة كفر الدوار فيس بوك كتب كتاب عروسة كفر الدوار عروسة كتب الكتاب كفر الدوار

مواقيت الصلاة

الجمعة 12:03 صـ
15 ربيع أول 1446 هـ 20 سبتمبر 2024 م
مصر
الفجر 04:15
الشروق 05:42
الظهر 11:48
العصر 15:17
المغرب 17:55
العشاء 19:12

استطلاع الرأي